Scénáristka, dramaturgyně, návštěvník z jiných časů, srdcem ve vrcholcích stromů, asistentka kouzelníka
Kristína Trníková je scénáristka, dramaturgyně a pedagožka s bohatými zkušenostmi v oblasti dokumentární i hrané audiovizuální tvorby, včetně televizní produkce. Ve své práci se zaměřuje především na společensky angažovaná témata, environmentální problematiku a kulturní identitu.
Od roku 2019 se věnuje scénáristické a dramaturgické činnosti na řadě dokumentárních i hraných projektech. V současné době pracuje na celovečerním dokumentárním filmu Beskydská královna (2024), věnovaný fenoménu masového turismu na Lysé hoře v roce 2023 se dramaturgicky podílela na celovečerním snímku The Kukang Movie, věnovaném záchraně ohrožených outloňů na Sumatře.
Autorsky stojí za scénářem sci-fi filmu Nebeské objekty, který se nachází ve fázi vývoje, nebo za televizním dokumentem Světlo víry v umění. K jejím dalším projektům patří dokumentární minisérie Cesta do Číny (2025) o léčivých vitálních houbách, a připravovaný film Táta na hraně (2025), reflektující roli otce při utváření odolnosti dítěte.